Professors of the Faculty

Momeni rad Akbar

Momeni rad Akbar

Momeni rad Akbar   (FA Page)

Assistant Professor 
Email: 
Website: 

FirstName And Last Name Project Name Degree download-thesis def-date
مقایسه ترجیحات فرهنگی دانشجویان و اساتید ایران و عمان در حوزه آموزش الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه سلطان قابوس) M.S Download 1401/07/30
عنوان: اثربخشی تدریس به روش معکوس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با تعدیلگری خودتنظیمی M.S Download 1402/06/20
مقایسه تطبیقی صلاحیت های تکنولوژی آموزشی دانشجومعلمان، معلمان و دانش آموزان کشور ایران و عمان M.S Download 1400/12/24
ناسایی عوامل موثر بر تلفیق فناوری در کلاسهای دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان M.S Download 1399/12/24
استخراج ویژگی های آموزشی اساتید برتر از منظر ارزیابی دانشجویان مبتنی بر تکنیک های داده کاوی در کانواس M.S Download 1402/07/17
تأثیر محتوای انطباقی مبتنی بر سبک یادگیری بر درگیر سازی و پذیرش یادگیری معکوس M.S Download 1400/12/21
بررسی رابطه ی باورهای معرفت شناختی، فلسفه آموزشی و تلفیق فناوری در تدریس معلمان متوسطه شهر همدان M.S Download 1400/04/02
تاثیر دو شکل مختلف ارائه محتوای چندرسانه ای در یادگیری و پایداری یادگیری در درس علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی در شهر ملایر M.S Download 1394/10/14
بررسی اثرات تقسیم توجه و افزونگی در چندرسانه ای ها بر یادگیری و بار شناختی ادراک شده دانش آموزان با تعدیل گری خودتنظیمی M.S Download 1401/11/25
بررسی تأثیر خُرده آموزی بر کارکردهای اجرایی با تعدیل گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم کودکان نارساخوان پنجم ابتدایی شهراهواز M.S Download 1401/11/30
بررسی رابطه­ی باورهای معرفت شناختی، فلسفه آموزشی و تلفیق فناوری در تدریس معلمان متوسطه شهر همدان M.S Download 1400/04/02
ناسایی عوامل موثر بر تلفیق فناوری در کلاسهای دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان M.S Download 1399/12/24
تأثیر محتوای انطباقی مبتنی بر سبک یادگیری بر درگیر سازی و پذیرش یادگیری معکوس M.S Download 1400/12/21
مقایسه تطبیقی صلاحیت های تکنولوژی آموزشی دانشجومعلمان، معلمان و دانش آموزان کشور ایران و عمان M.S Download 1400/12/24
مقایسه ترجیحات فرهنگی دانشجویان و اساتید ایران و عمان در حوزه آموزش الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه سلطان قابوس) M.S Download 1401/07/30
بررسی رابطه ی باورهای معرفت شناختی، فلسفه آموزشی و تلفیق فناوری در تدریس معلمان متوسطه شهر همدان M.S Download 1400/04/02
بررسی تأثیر خُرده آموزی بر کارکردهای اجرایی با تعدیل گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم کودکان نارساخوان پنجم ابتدایی شهراهواز M.S Download 1401/11/30
بررسی اثرات تقسیم توجه و افزونگی در چندرسانه ای ها بر یادگیری و بار شناختی ادراک شده دانش آموزان با تعدیل گری خودتنظیمی M.S Download 1401/11/25
بررسی تجربه زیسته دانشجویان و اساتید از کاربرد فناوری در تدریس: مطالعه موردی پاورپوینت M.S Download 1398/06/26
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان M.S Download 1399/12/06
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﯾﻔﺎی ﻧﻘﺶ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺷﺸﻢ اﺑﺘﺪاﯾﯽ ﺑﺮ درﮔﯿﺮﺳﺎزی و ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در درس ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﯽ )ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن دﯾﻮاﻧﺪره( M.S Download 1398/06/25
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا M.S Download 1398/11/20
تاثیر اجتماع یادگیری معلمان متوسطه اول ناحیه 2 کرمانشاه بر تلفیق فناوری در کلاس درس M.S Download 1398/11/20
استخراج ویژگی های آموزشی اساتید برتر از منظر ارزیابی دانشجویان مبتنی بر تکنیک های داده کاوی در کانواس M.S Download 1402/07/17
بررسی تأثیر نرم افزار آموزشی میشا و کوشا در کاهش اختلال یادگیری ریاضی دانش-آموزان پایه سوم ابتدایی مراکز درمان اختلالات یادگیری شهر همدان M.S 1394/07/11
عنوان: اثربخشی تدریس به روش معکوس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با تعدیلگری خودتنظیمی M.S Download 1402/06/20
شناسایی موانع بکارگیری روش تدریس گروهی در دانشگاه بوعلی سینا بر اساس نظریه داده بنیاد و ارائه راهکار های مناسب M.S Download 1395/11/11
توسعه آموزش وارونه درراستای بهبود یادگیری عمیق دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی در درس تولید مواد آموزشی M.S Download 1395/07/04
تأثیر روش آموزش نمایشی و داستان گویی بر میزان انتقال یادگیری مفاهیم شهروندی در دانش آموزان دختر پایه اول M.S Download 1398/06/25
نقش هوش دیجیتالی در یادگیری درس کاربرد کامپیوتر در تعلیم و تربیت دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه بوعلی ‏سینا M.S Download 1399/08/18