Professors of the Faculty

Seraji Fahad

Seraji Fahad

Seraji Fahad   (FA Page)

Professor 
Email: 
Website: 

Articles



Conferences




FirstName And Last Name Project Name Degree download-thesis def-date
تاثیر دو شکل مختلف ارائه محتوای چندرسانه ای در یادگیری و پایداری یادگیری در درس علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی در شهر ملایر M.S Download 1394/10/14
تأثیر روش خودآموزی و روش اجتماع پژوهشی در آموزش سواد رسانه-ای به والدین M.S 1400/07/28
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب مشارکت والدین در اجرای برنامه درسی Ph.D 1400/09/14
ارائه ی الگوی آموزش سواد رسانه ای با تاکید بر فبک در دوره ی دوم ابتدایی Ph.D 1400/11/23
ارائه الگوی ارزشیابی تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی Ph.D 1400/09/16
بررسی وضعیت موجود طراحی فعالیت های یادگیری مرتبط با ریاضی ششم ابتدایی M.S 1400/07/20
شناسایی چالش های ارزشیابی مستمر در آموزش های الکترونیکی در دوره ی ابتدایی M.S 1401/09/20
شناسایی مزیتهای تربیتی خلق محتوای الکترونیکی توسط دانشآموزان دوره ابتدایی M.S 1401/09/12
بررسی ضعف ها، قوت ها، فرصت ها و تهدیدهای شبکه شاد از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر همدان در دوره ابتدایی M.S 1401/04/07
بررسی تجربه های معلمان ابتدایی از برنامه درسی حضوری و مجازی M.S 1400/12/11
طراحی الگوی برنامه درسی سلامت برای دانش آموزان دوره دوّم ابتدایی Ph.D Download 1401/07/20
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی Ph.D Download 1401/12/20
ارائه ی الگوی آموزش سواد رسانه ای با تاکید بر فبک در دوره ی دوم ابتدایی Ph.D 1400/11/23
بررسی ضعف ها، قوت ها، فرصت ها و تهدیدهای شبکه شاد از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر همدان در دوره ابتدایی M.S 1401/04/07
شناسایی چالش های ارزشیابی مستمر در آموزش های الکترونیکی در دوره ی ابتدایی M.S 1401/09/20
ارائه الگوی ارزشیابی تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی Ph.D Download 1400/09/16
شناسایی مزیتهای تربیتی خلق محتوای الکترونیکی توسط دانشآموزان دوره ابتدایی M.S 1401/09/12
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی Ph.D Download 1401/12/20
تأثیر روش خودآموزی و روش اجتماع پژوهشی در آموزش سواد رسانه-ای به والدین M.S 1400/07/28
بررسی وضعیت موجود طراحی فعالیت های یادگیری مرتبط با ریاضی ششم ابتدایی M.S 1400/07/20
مقایسه ی صلاحیت های TPACK در بین معلمان علوم پایه دوره ی دوم متوسطه شهر همدان در سال تحصیلی 96-1395 M.S 1396/06/19
بررسی تجربه های معلمان ابتدایی از برنامه درسی حضوری و مجازی M.S 1400/12/11
مطالعه ی تطبیقی آموزش بازی سازی در برنامه درسی دوره ی ابتدایی کشور های مختلف M.S 1401/12/16
طراحی الگوی برنامه درسی سلامت برای دانش آموزان دوره دوّم ابتدایی Ph.D Download 1401/07/20
طراحی و اعتباربخشی الگوی مطلوب مشارکت والدین در اجرای برنامه درسی Ph.D 1400/09/14
بررسی جایگاه سواد فناورانه در برنامه درسی کار و فناوری پایه ششم و هفتم M.S 1396/07/12
شناسایی راه های آشناسازی دانش آموزان متوسطه اول شهر همدان با مشاغل در سال تحصیلی 98 – 97 M.S 1398/06/24
بررسی رابطه بین مهارت های پژوهشی فناورانه با خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان در سال تحصیلی 94-1393 M.S 1394/06/30
اثر بخشی فعالیت های یادگیری بازیگونه بر انگیزش، درگیری سازی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی دوم ابتدایی M.S 1399/11/01
شناسایی ویژگی های مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاه های الکترونیکی و مقایسه دانشگاه های الکترونیکی ایران با آن M.S 1392/07/03
شناسایی رفتارهای حرفه ای دبیران موفق مرد دوره دوم متوسطه ناحیه یک شهر همدان در سال تحصیلی 94-93 M.S 1394/06/29
نقش سواد فناورانه در تمایل به کارافرینی دانشجویان فنی مهندسی دانشگاه های دولتی شهر همدان M.S 1397/10/25
بررسی میزان موفقیت اجرایی طرح درس پژوهی در مدارس استثنایی دوره ابتدایی شهر همدان در سال تحصیلی 92-1391 M.S 1392/07/01
شناسایی ویژگی های مرتبط با بکارگیری فناوری در مدارس ابتدایی و مقایسه وضع موجود معلمان ابتدایی شهر همدان با آن M.S 1393/11/27
ارزشیابی کیفیت درونی دانشگاه های الکترونیک ایران مطالعه موردی دانشگاه جامعه المصطفی قم و علوی حدیث شهر ری سال 91-90 M.S 1391/07/12
تحلیل و نقد رویکرد ریزوماتیک (تفکرافقی) و دلالت های تربیتی آن براساس فلسفه اشراق M.S 1391/11/23
مقایسه سواد فناورانه دانش آموزان متوسطه با دبیران آن ها در آموزش و پرورش شهر همدان M.S Download 1393/07/05
بررسی رابطه بین باورهای معرفت شناختی اثبات گرایی و پسا اثبات گرایی و میزان اعتقاد به استفاده از ارزشیابی توصیفی در بین معلمان ابتدایی شهر اصفهان در سال تحصیلی 91-1390 M.S 1391/07/10
ارائه الگوی برنامه درسی برای توسعه حرفه ای معلمان با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی Ph.D 1398/03/08
مقایسه قابلیت های سواد اطلاعاتی و مهارت های پژوهشی فناورانه دانشجویان دانشگاه های حضوری و الکترونیکی M.S 1392/07/03
مقایسه تأثیر روش های تدریس متداول و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری درس هندسه فضایی پایه دوم متوسطه مدارس دخترانه ناحیه 2 شهر زنجان در سال تحصیلی 93-1392 M.S Download 1393/11/25
مقایسه تاثیر روش های تدریس متداول و ترکیبی برمیزان یادگیری و یادداری درس هندسه فضایی پایه دوم متوسطه مدارس دخترانه ناحیه دو زنجان در سال تحصیلی 92- 93 M.S 1393/11/25
شناسایی چالشهای مربوط به شیوه های ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دانشگاه بوعلی سینا سال تحصیلی 91-90 M.S 1391/06/27
مقایسه میزان آشنایی معلمان با صلاحیت های تدریس مبتنی بر فناوری در مدارس هوشمند و عادی شهر همدان در سال تحصیلی 93- M.S 1394/07/12
بررسی میزان برخورداری دانشجویان مراکز آموزش مجازی ایران از مهارت های یادگیری الکترونیکی و رابطه آن با رضایت و پیشرفت تحصیلی آنها M.S 1393/06/27
آسیب شناسی مدارس هوشمند بر اساس اصل پداگوژیک اصلاح برنامه درسی M.S 1394/06/14
شناسایی راه های اموزش کارافرینی به دانشجویان از طریق فعالیت های انجمن های علمی- دانشجویی M.S 1399/12/26
ارائه مدل برنامه درسی سیاسی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه ایران Ph.D Download 1396/10/27
بررسی انگیزه هایی دانش آموزان دوره دوم متوسطه در استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی M.S 1396/06/19
بررسی وضع موجود سوادرسانه ای دانشجویان و شناسایی نیازهای آموزشی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در زمینه سوادرسانه ای M.S 1397/04/10
شناسایی موانع پذیرش ارزشیابی توصیفی از سوی والدین دانش آموزان پایه پنجم و ششم مقطع ابتدایی شهر همدان در سال تحصیلی 97-1396 M.S 1397/11/07
سطح بندی مشارکت والدین در تکالیف آموزشی دانش آموزان پایه ششم در درس کار و فناوری شهرستان اسدآباد M.S 1398/06/29
بررسی عوامل بازدارنده ی گرایش به مطالعه در معلمان مدارس ابتدایی مناطق روستایی استان همدان در سال تحصیلی 95-1394 M.S 1395/10/06
بررسی رابطه توانایی های شناختی با مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در سال تحصیلی 92-1391 M.S 1392/10/16
بررسی پژوهش های انجام شده در حوزه یادگیری الکترونیکی از منظر موضوعی و روش شناسی پژوهش از سال 1380 تاکنون در ایران M.S 1392/03/28
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاه های مجازی علوم دینی بر اساس رویکرد یادگیری مشارکتی در مقطع کارشناسی ارشد Ph.D 1399/02/23
مقایسه سواد فناورانه معلمان دبیرستان های نظری،هنرستانهای کاردانش و هنرستان های فنی و حرفه ای شهر همدان در سال تحصیلی 95-94 M.S 1395/10/20
مقایسه ی صلاحیت های TPACK در بین معلمان علوم پایه دوره ی دوم متوسطه شهر همدان در سال تحصیلی 96-1395 M.S 1396/06/19
بررسی رابطه بین استفاده از رسانه های ارتباطی جدید و تربیت اخلاقی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ناحیه 1 شهر همدان در سال تحصیلی 93-1392 M.S 1392/11/29
بررسی وضعیت سواد زیست محیطی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا M.S 1395/11/19
ارائه الگوی برنامه درسی روایت‏پژوهی برای توسعه حرفه‏ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان Ph.D 1396/07/05
مقایسه تأثیر سبک ارتباطی و سنتی آموزش زبان انگلیسی بر مهارتهای زبان آموزی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهر سنندج در سال 91-90 M.S 1391/04/25
نحوه و میزان استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا از فضای مجازی در فعالیت های پژوهش M.S 1399/11/14
چگونگی مشارکت معلمان در شبکه های اجتماعی M.S 1398/06/23
بررسی و رتبه بندی موانع اثربخشی آموزش مجازی کارکنان(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کردستان) M.S Download 1397/03/13
بررسی رابطه بین مهارت یادگیری مستقل و خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان در سال تحصیلی 97-1396 M.S 1397/10/30
ارزیابی کیفیت محتوای بازی های رایانه ای آموزشی موجود برای دوره ی ابتدایی بر اساس اصول آموزشی M.S 1394/07/12
بررسی رابطه بین میزان استفاده از فضای مجازی با توانایی های شناختی و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا M.S Download 1396/07/01
Showing 16 results.
of 1
Name
Showing 16 results.
of 1